Andra bloggerskor

Jag trodde aldrig jag skulle tipsa om andra bloggerskor, inte för att jag är avundsjuk på deras bloggar eller framgång, utan helt enkelt pga att jag aldrig ser någon anledning i det. Kan tipsa om ett inlägg, men that's it.
Jag har läst alla de här kända, Kenza, Blondinbella, Stina Lee, Kissie osv osv men aldrig velat tipsa, trots att de alla är jätte bra bloggar på sitt sätt. Men de är några år yngra än mig och kanske därför jag aldrig riktigt fastnat.

Men igår hitta jag en blogg som fick mig att faktiskt vilja tipsa =)
Denna tjej är ungefär samma ålder som mig så hon skriver om andra saker, på ett annat sätt. Hon är lite mer jordnära och när man läser hennes blogg, ja... den är så mysig och det hon skriver framstår endast som positivt. Man mår bra av hennes blogg helt enkelt :)

Så nu vill jag tipsa om Prinsessans Dagbok; En svensk tjej bosatt i Norge. Två små barn, gift sen aug förra året och ja... hela paketet :)
Läs den! =)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag brukar läsa den bloggen :) håller med dig, hon är jordnära. :)





Kom gärna in hos mig och delta i min frågestund ;) kram

http://IdaTallhed.blogg.se

2009-02-11 @ 17:45:35
Postat av: sus

Oh ja jag började läsa när hon var gravid med Elian och har läst i princip varje dag sen dess! Hon verkar vara en helt underbar människa!

2009-02-11 @ 17:49:20
URL: http://edwardd.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0