27 dresses

  27 dresses
Jane, en romantisk och fullständigt osjälvisk ung kvinna en kvinna som
ständigt ställer upp som brudtärna på sina vänners bröllop utan att någonsin
närma sig sitt eget lyckliga i alla sina dagar - slut. Men då Janes chef som Jane är
hemligt förälskad i blir kär i hennes lillasyster Tess är måttet rågat och Jane
börjar ifrågasätta sitt sätt att leva.

Såg den filmen på bio igår, ja jag är ganska mycket på bio :p
Riktig tjejfilm men ändå inte jättesmörig så killar kan definitivt se den de också :)
Den var som alla de andra liknande filmerna är; en del kärlek, lite skratt och myspys och ganska förutsägbar
Men jag älskar sånna filmer så jag gillade den.
Även denna är sevärd :)
Betyg: TTT½

Katherine Heigl och Malin Åkerman, två grymma skådespelerskor!
Och det gör ju absolut inget att ha ögongodis som Mr James Marsden att följa filmen igenom =)
 Eller vad säger ni? ;)
Jag undrar dock vad han har för plan. Att avverka alla skådisar från Grey's? Haha...
Nu spelade han ju mot Izzie i denna filmen och i Förtrollad spelar han mot McDreamy =)
Who's next?
Ja, den som lever får se...

Kommentarer
Postat av: malin

önskar att jag kunde få med min T på denna filmen..men det är totalstopp!!!

2008-04-05 @ 10:15:35
URL: http://fashionmagnolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0