Äntligen!

Har gått mig själv på nerverna när jag inte kunnat blogga :)
Men äntligen...


Nu är det ny månad, nya tag, känns mycket bra!
Inte blivit lurad idag, trots 1 april, vad jag vet iaf :p

Imorgon är en MYCKET speciell dag, jag fyller år! Kom ihåg detta! =)

Och våren, ja våren... ska möta upp mitt hjärta sedan efter jobbet... handla en present till hans pappa som fyller år inte nu på lördag, men nästa lördag :)
Sen ska vi äta en glass och ta en promenad *mys*
ÄLSKAR GLASS! :p
Och det är väl inte onyttigt? Jordgubbsglass, glass och jordgubbar! För vad är glass lixom!? :p
Haha ja man har mååånga bortförklaringar till saker som är extremgott :)

Höres...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0