Blodgivning

Idag har jag anmält mig som blodgivare och lämnat mina 3 första teströr, så om 5 veckor, om allt ser bra ut, skall jag göra min första riktiga blodgivning =)
Jag känner mig riktigt, riktigt stolt eftersom jag tycker det är en viktig sak som alla bör göra + att jag är extremt rädd för både nålar och blod, bra kombination :p
Men som tur var följde en snäll kille från jobbet med när jag skulle lämna så jag hade stöd =)
Han lämnade förvisso också, fast han hade gjort det förr...
Det ska bli spännande när svaren kommer, en bättre hälsokontroll kan man inte få.

Jag uppmanar er alla läsare att lämna blod på er närmaste central!
Läs mer på www.geblod.nu

Go'kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0