Däckade av igår :/

Gomorron allesammans
Nu är det äntligen fredag. Helg om några timmar! =D

Sa ju att jag skulle skriva igår kväll men det hände lite grejer...
Först var vi och beställde ny soffa, skitsnygg. Och självklart fick vi ta oss en glass efter det. *mumma*
Sen när vi kom hem satt jag i telefonen ang möhippan och när vi var klara där satte jag mig för att slappna av i soffan. Däckade av totalt, så kvart över 9 var jag väck, baby fick knappt väckt mig sen för att jag skulle lägga mig i sängen :p

Somnade iaf och har sovit så himla gott  =)


Idag ska jag försöka få klart allt på jobbet så man kan slappna av i helgen.
Blir nog till att umgås med lite vänner som inte bor i Göteborg men som denna helg kommer på besök. Ska bli mycket trevligt! :)
Men innan jag kan få helg måste jag ju som sagt jobba :/
Höres sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0