Dålig flickvän? :)

Andra dagen på jobbet denna veckan och endast one to go...
...övertid idag, men det får gå. Blir ju lite extra pengar och gratis mat på eftermiddagen :)

Det var så underbart väder igår, synd att det blåste bara, stod 23 grader när jag åkte hem från jobbet, så när jag väl kom hem bytte jag tröja så tog jag med Sebastian ut på en promenad. Gick till posten och posta mitt brev till försäkringsbolaget för en knäoperation jag gjorde för 9 år sedan, haha... Sedan köpte vi en glass och bara gick och pratade, supermysigt, vill ha sånt väder jämt!
Sen när vi kom hem såg vi en film (skriver om den i ett eget inlägg sedan) och efter det satt vi och kollade på tv, när jag somnade... asså jag somnade strax innan nio, det är sjukt hur mycket jag sover nu för tiden, stackars älskling måste tycka jag är dötråkig som bara sover *hehe* Men det blir nog bättre det med...

Back to work. Snart frukostrast! =)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0