Detta hände igår...

Igår morse när jag skulle blogga så funkade inte bloggen :(
Och sedan var jag inte hemma på hela dagen...
Jobbade, öppet hus, ganska mycket folk och väldigt trevligt. Sedan var det bowling och middag med alla som hade jobbat, jag var helt grymm på bowlingen, nästan så jag inte förstår själv vad som hände *hehe* och maten va verkligen god... Man fick välja; kött eller lax, och jag hade valt lax, men när köttet kom in före och jag fick smak på det så ångrade jag mig, så blev det två talrikar kött över så jag fick byta =D
Väldigt, väldigt gott!!!
Efter det satt vi och tjöta lite och sen åkte vi hem till en kille och tog en drink och tjöta innan vi drog ut på stan, men väl inne i stan så kände jag bara "nä, skitsamma..." så jag ringde baby och blev hämtad.

Kom hem och såg avsnitt 13 av prison break, sååå jäkla bra, men sjukt konstigt slut, så det bara MÅSTE komma en säsong fyra :/
Ja jag kunde inte hålla mig, var för spännande att titta på tv och vänta en vecka på nästa, och nästa :p
Såg avsnitt 11+12 i fredags och 13 igår, hehe...

Nope, mycket text det blev.... ska ut och gotta mig i solen!
Hasta la vista...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0