Födelsedag

Hipp hipp hurra, idag är min födelseda'  =D
Jajjamän allesammans, idag blir man 24
Har fått massor med sms hela natten och massor på jobbet har kramat och grattat och det känns roligare än på länge att fylla år :)
Fick en extern hårddisk av mitt gull, så nu kan jag äntligen göra backup på mina foton och så...
Ikväll blir det räkmacka på Heaven 23 tillsammans med min bäjbi och hans mormor och morfar, hans morfar fyller 80 idag så det var kalas i lördags och då fick han det av oss + att man kan fira mig lite också =D
Nope, nu ska jag födelsedagsjobba :p
Ciao

Kommentarer
Postat av: Neda

Grattis på födelsedagen....

Kram/N

2008-04-02 @ 10:20:37
URL: http://nedas-liv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0