Förbannad

Jag började jobba på detta arbetet för 1½ år sedan, då för att jag skulle ersätta en gubbe när han gick i pension.
Men så har vissa andra, äldre män, haft svårt att be mig om hjälp och låtit mig ha hand om saker och istället väntat tills denna mannen (vi kan kalla honom S), de väntade hellre tills S t.ex. kom tillbaka efter lunchen osv
Jag blir så förbannad på sånt, bara för att jag är ung blond tjej innebär inte det att jag är sämre än någon som är 40 år äldre, *aaaaaaahhh*

S gick pension nu i slutet av förra månaden och idag dök det första riktiga problemet upp på jobbet, jag ringer ett samtal ang detta och han som har hand om det förklarar jätte inveckat och varken jag eller en annan arbetskamrat fattar, då säger denna man "Men jag tror S skulle komma in och hälsa på idag, så vänta med det så får han lösa det" VA!? Men han har ju gått i pension... blir så jäkla förbannad och nu är jag trött på detta, blir ett samtal med min chef om han kan se till att anlända för dagen :p

Ah det va gott att skriva av sig lite, tack! :)
Godmorgon föresten :p

*jobbar tyvärr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0