Förlåt!

Ojojoj nu har jag inte skrivit på länge, sorry... Men var inte hemma på hela dagen igår.

Vaknade, eller klockan väckte mig, klockan sex igår morse. Upp och ta på mig kläder och iväg till flygplatsen, lämnade av syrran som drog tre veckor till Rom för praktik *avis* Sen direkt efter det, hem till min fd chef och åt frulle och diskutera hennes kommande bröllop. Sen åkte jag hem och åt lite cesarsallad *mumma* och sov faktiskt en timme innan vi åkte iväg på restaurang med världens sötaste vän :)
Fick ett otroligt fint halsband av henne, kan lägga upp bild sedan =)

Och nu sitter man på jobbet, känns hårt att det redan är måndag. Men så tänker man att det bara är fyra dagar denna veckan innan man drar till Rom, och då känns allt genast mycket bättre =D
Det är dock pissigt att det snöar ute... Men som sagt, Rom Rom Rom :p

*jobbar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0