Frukost

Gütenmorgen allesammen :p
Sitter på jobbet och äter frukost, eller en macka och te iaf. Vaknade tre gånger imorse och kan inte i min vildaste fantasi förstå varför jag inte gick upp någon av de två första :p
Första gången så va klockan bara alldeles för tidigt, sen var den perfekt men då somna jag om och vaknade vid halv 7, börjar 7 ;)
Upp, på med kläder, borsta tänderna och på med ansiktet och iväg... och ja, jag hann, stressa knappt heller =)


Dagen verkar bli lika solig och fin som igår, så när jag kommer hem efter jobbet ska jag öppna alla fönster och balkong, rensa min gaderob och sen spendera hela kvällen i soffan med att bara glo på serier *me like*
För ikväll har ju Ugly Betty säsongspremiär och efter det kommer Desperate =D
Gött...
Nä nu får jag börja jobba lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0