Gårdagen...

Hej allesammans
Tänkte blogga för några timmar sedan innan jag fick besök och datorn hängde sig, men... bättre sent än aldrig. :)
Gårdagskvällen var jätte rolig, hade verkligen skoj.
Ni har ju redan läst om bion :)
Var först på restaurang, åt pasta med grönsaker, va helt okej men inte jätte bra, men ändå gott.
Sedan var vi på Heaven och tog två drinkar och sen på bio.
Ena drinken va ok, men den andra jäklar vad god, finns inte på drinklistan så jag kan tyvärr inte rekomendera den eftersom den inte har något namn :p Men den va extremt god iaf  =D
 Drinken som var helt ok
 Den något så fruktansvärt goda drinken *mums*

Nu ska jag plocka undan efter dagens kalas för mig, har varit en helt otroligt rolig födelsedagsvecka, best ever! :)
Sen skall vi hitta på något roligt för kvällen, får ju en nattgäst och allt... men det blir ändå lugnt, åker vid 7 tiden imorgonbitti, syrran drar till Rom för praktik och jag ska köra till flyget, sen ska jag hem till min fd chef och diskutera hennes bröllop, man är ju toastmadame då *stolt* :)
Trevlig kväll allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0