Hollywood hem

Läste på aftonbladet förrut om kändisarnas hem, herregud, give it to me...
Sikka hus!
Har sett det innan på MTV men ändå, haha... finns det någon anledning att ha ett helt jäkla Mansion för sig själv?
Visst är det grymmt men shit, ja det är otroligt!

 ELLEN POMPEO
Skaffa dig en roll i en sjukhusserie som pang bom blir råkänd så har du sedan råd med detta place!

 BRAD & ANGELINA
Ser det inte mysigt ut, hade gärna spenderat en månad där och haft semester :)

 CAMERON DIAZ 
Nä men vissa "got it all", supersöt tjej och ett hus med ett läge man skulle kunna döda för, kolla avståndet till vattnet. Nära? Näää... :p

 EVA LONGORIA
Ännu en sådan tjej :) Om jag vill ha hennes utseende, kropp, pengar, hus? JA TACK!!! Hon är ju råsnygg, jämt!
Skulle kunna, när jag ändå är igång kunna tänka mig hennes kläder också - supersnygga

 NICK LACHEY 
Inget jättespeciellt egentligen men detta huset är mest min stil... kan man få det på location a la diaz? :)


Någon gång ska jag åka på en Los Angeles trip och checka in alla kändisars place, hade varit råskoj =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0