Home Sweet Home

Ja då var man hemma igen, känns sådär måste jag säga, kände mig så extremt hemma i Rom så jag hade absolut ingen hemlängtan, känns lite tråkigt måste jag säga
Men det har varit helt toppen där nere, trivts som fisken i vattnet :p
Hade picknick igår, myspys, och sen var vi i syrrans lägenhet och checka läget och snacka skit :)
Saknar henne redan, men bara halva tiden kvar nu...
Har gjort massor där nere och fått sett allt jag vill se, kollat affärer och promenerat upp och ner för designersgatorna, haft det riktigt toppen... kan inte säga det för många gånger! :p

Ska skriva en sammanfattning om resan imorgon när jag har mer tid över, för nu kollar jag på dubbelavsnittet av Desperate, spännande *like*
Reklam! Men nu börjar det igen...
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0