Hormonerna rusar i kroppen!

Jag är en tönt *hahahaha*
Nä men det är sjukt vilka hormonrubbningar man får av plåstren, eller iaf jag :p
Gråter, skrattar, blir deppig och glad, arg och förvirrad och allt på en gång... som förut.
Skall ju hem till mamma och smaka på kött sen men så hade vi sagt att det inte blir någon mat utan bara smakprov, så jag och honey bestämde att det blir restaurang innan bion. Så ringer mamma och säger att det blir en hel middag, vad gör jag då? Börjar gråta. Hahaha... Sjukt! :p
Varför? Ingen aning! :p
Så gick det över och jag skratta åt mig själv! Hmm... jaja...
Ska bli gott om en timme när arbetsdagen är slut så man slipper tänka på att inte gråta inför de stora, starka machomännen :p Hehe...
Ska försöka få klart allt nu innan det är helg - LÅNGHELG!  =D
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0