Kylig morgon

Gomorron Gomorron
Imorse när jag steg upp var det ingen direkt värme ute, termon visade 3 grader *usch*
Hoppas det blir varmare under dagen bara.

Uppdateringar från igår:
- Samtalet med chefen gick bra igår, över förväntningarna, så nu känns allt bra igen! =)
- Betty tyckte jag var sådär, men Desperate är som vanligt alltid bra

Dagen består av jobb självklart, men sen efter jobbet ska jag försöka få fixat alla viktiga papper och det där som jag skulle fixa till min systers student innan hon kommer hem och ja, det är idag och på hmm... nä det är idag jag har tid att göra det på. Så det är väl tur att jag bloggar så jag kan påminna mig själv om att packa ner papprena mamma skall hjälpa mig med :p
Gör det med en gång...

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0