På jobb...

Nu skulle jag slutat för en halvtimme sen egentligen, men icke...
...övertid, känns sådär, gott väder ute så jag vill bara hem egentligen.
Men övertid är ju goa extrapengar så man får väl stå ut :)
Finns inte speciellt mycket att göra än ändå så det verkar bli bra det här :p

Ikväll är det som vanligt på tisdagskvällar, seriekväll
Först kommer Ugly Betty, Desperate Housewives och sen kollar killen på Motorjournalen och i reklampauserna sappar jag över till Christine, älskar den lilla dumma ungen som är med där *haha*
En arbetsdag kvar efter idag, sen är det 4 dagar ledig - UNDERBART!!!
Ska bli himla gott! =D

Nu ska jag forsätta tjäna pengar :)
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0