Privat!

Godmorgon på er
Att solen tittar fram väger upp att det är måndag! =)
Sen att arbetsveckan endast är tre dagar är inte heller helt fel ;)
Hoppas ni alla sovit gott, själv har jag vaknat ett x-antal ggr i natt...
Varför? Jag har bytt från p-piller till sånna där p-plåster.
Så är man ju nojig över att det ska lossna osv, så jag har vaknat massa ggr för att trycka till det :p
Nybörjarnoja *haha*
Känns för mig bara helt ologiskt hur ett plåster ska kunna förhindra att det blir bebisar
Men det är säkert bra, eller det märker jag väl :p
Känns bra än så länge iaf...
Överlycklig över att få slippa de där jäkla små äckliga pillrena iaf :)
Ojojoj vad privat detta inlägget blev, men skitsamma... är vä ändå 99,9% tjejer som läser detta och alla har vi samma "problem" på ett eller annat sätt när det kommer till sånna här saker! Eller hur tjejer! ;)
Nepp, nu ska jag snart på frukost...
Later...

Kommentarer
Postat av: Tereza

Your so right girlfriend! Mmmmhhmmmh!

2008-04-28 @ 16:42:54
URL: http://terezaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0