Resfeber?!

Nu börjar resfebern göra sig påmind, antingen det eller bara allmänt lyckokänslor...
Ska bli mysigt att sitta i bilen tillsammans med baby och åka upp till Nyköping
för att sedan komma vidare till Rom :)

Ska iväg efter jobbet och köpa lite kyckling, bröd och gott pålägg och göra mackor vi ska ha med oss, ja det ska bli gott... sitta och lyssna på bra musik och prata...
Säger jag nu! Jag somnar alltid, och jag ljuger inte, alltid när jag åker bil. Det är nästan sjukt...
Jag ska förvisso köra första halvan men sedan, kommer räcka med 5-10 min så sover jag säkert :p
Ska ta en massa bilder under hela resan så ni får se =D Promise! ;)
Nepp, ahhhh... 1½ timme kvar, sen är jag ledig i 5 dagar *lycklig*
Skriver ikväll / natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0