Sol sol sol

Om en och en halv timme skall jag in till stan och diskutera bröllop.
Ska bli himla skoj, ska mötas på ett café med WiFi, ska bli gott, längtar efter en latte *mumma*
Har en hel del bra förslag så jag hoppas hon gillar dem...
A med detta gottiga väder får det bli en kaffe på uteserverlingen! =D

Pratade precis med min syster i Rom, 35 grader hade de i lördags...
...35 grader, herrejäklar, förstår ni eller!?
Rena rama medelhavsögsommar :/
Fusk! :p Jag älskar solen!!!

Ja det får nog bli en sista minuten eller nått på semestern, så man är solbränd och utvilad lagom till bröllopet också! :)
Nä nu ska jag avsluta dagens jobb och göra mig klar för färden mot stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0