The sun is shining

Hejsan hej
Har sitter vi, sista dagen i Rom, aker hem imorgon :(
Jag trivs som f-n, kanner mig som hemma... dels pga staden men sakert ocksa pga att min syster finns pa plats :)
Kommer kannas jobbigare att saga hej da ikvall an vad det gjorde for lite over en vecka sen nar hon akte, men hon ar snart hemma igen =D
Idag ska vi bara ut och vandra lite, titta runt och njuta av Rom... vilket jag gjorde igar, kopte en kula glass a 6 euro, haha fattar ni eller, typ 60 spann for en kula glass, och det va anda inget speciellt :p
Jaja... killen framfor i kon kopte en hel strut, kostade 20 euro, hahaha... han blev asforbannad :p

Vi har det toppen iaf, tyvarr glomde jag of course kamerakabeln hemma i all stress nar vi fick slanga oss ivag sa jag far gora ett collage och lagga upp nar jag kommer hem =)
Nu ska vi ut och njuta i solen, 20 grader for en timme sen, jajjaman
Ha det gott allesammans

Kommentarer
Postat av: Tereza

Jisses, vad pengar för en kula glass! Kan nog bero på att det är en storstad ni är i. När vi reste runt i Italien åt vi glass jämt och det kostade inte alls lika mycket för 3 kulor! Kämpa på och leta upp glassaffärer! Haha! Hittar ni rätt så är det verkligen värt det! Kramar från ett molnigt och tråkigt Sverige!

2008-04-14 @ 16:20:22
URL: http://terezaslillablogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0