Valborg

Goddagens allesammans
Blir ett sen inlägg idag, haft MASSOR på jobbet så jag undrar själv vart morgonen tagit vägen.
Jobbade till halv åtta igårkväll, sen var det bara hem och in i en dusch innan Betty och Housewives började.
Efter det, vid 22 var jag helt slut, så jag gick och la mig... sov gott, men natten kändes alldeles för kort :(

Idag är det Valborg, men det blir en lugn kväll för mig...
Efter jobbet ska jag hem till mamma och pappa och provsmaka kött inför min systers student.
Tydligen har man 30 dagars retur-rätt på Lidl.
På mat undrar jag då? Haha, låter helt otroligt! Men så var det iaf!
Så om köttet inte smakar som förväntat kan man lämna tillbaka det, häftigt! :p
Sen ikväll är det Valborg Movie Night på SF, två hemliga förhandsvisningar... ska bli mysigt.
Va väldigt längesen vi gjorde något bara vi två! =)

Nä nu får jag fortsätta jobba, är ju bokslut idag!
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0