3 dagar kvar...

Godmorgon på er
Med idag inräknat är det bara 3 arbetsdagar kvar tills semestern, längtar ihjäl mig!
Vet inte varför egentligen för jag känner mig inte direkt arbetstrött, mer trött på mitt arbete bara, jaja hur som helst ska det bli gott att kunna sova lite längre, slappa i soffan, göra vad man känner för och bara få vara. Och självklart resa runt i Grekland, ska bli så jäkla skoj! =)

Det blev inte så mycket gjort igår, åkte iväg efter jobbet och åt en glass innan vi åkte hem till mamma och pappa och gosade med vovvsingarna :)
Sen åkte vi hem och slappa framför TVn, heeela kvällen, svingott! =D
Så nu måste jag göra festhäftet ikväll, ska vara klart imorgon :p
Jaja... det löser sig!

Nu ska jag fortsätta denna arbetsdagen!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0