Antiparos for the day

Hej hopp
Idag har vi tagit baten fran Paros till Antiparos och gatt runt lite, men det ar svinvarmt sa det blir till att sitta mycket pa uteserveringar. Jag har fatt en enrom forkarlek till Frappe ocksa, haha...
Annars har vi det bara helt underbart.
Paros ar dock inte lika bra som Naxos var, eller iaf inte dar vi bor men men...
Vi bor i fransmannens paradis och ni vet ju alla hur fransman och engelska gar ihop. Precis, inte alls :p
De ar valdrig griniga sa fort man inte kan franska, sa det har blivit att satta sig pa bussen till lite storre stader dar de ar 100 ggr trevligare och mer civiliserat, hehe...


Fick se bilder pa min nya lilla kusin idag ocksa, ahhh sa himla sot, langtar hem sa man far halla i henne :)
Men det ar dumt att langta hem, jag vet... regn och rusk och har har vi sol och varme, mmmm....
Na man far halla sig helt enkelt och njuta av nuet! :)

Nepp nu ska jag kolla lite svenska nyheter och surfa lite innan nasta frappe hehe...
Ha det bast allesammans!
XoXo

Kommentarer
Postat av: Tereza

Det gör inget att du längtar hem! Längtar efter dig och dessutom har solen kikat fram och temperaturen visat 23 grader, de senaste 3 dagarna! yay

2008-08-25 @ 10:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0