Back at home...

Jaha då var man hemma igen, efter två veckor som känns som vi varit borta en månad. Men troligtvis pga att vi sett och gjort så mycket olika, men vi har haft det superskoj och helt underbart och ja, jag ska berätta om allthop, men inte nu... Trött och ska iväg, ska äntligen få träffa min nya kusin =D

Haha men det va ju gott att vakna imorse... sov konstigt inatt, första natten i egen mjuk säng ist för en hård osv, ja ni vet... ställde mobilalarmet på 9 och det ringde, svintrött gick jag upp och efter tio min upptäckte jag att klockan på väggen va 8.10, jäklar... glömt ställa om mobilen från grek-tid til svensk, haha... jaja... Välkommen hem! :p

Nu ska jag ner till mamma o pappa innan kusinbesöket, men jag börjar återberätta resan i eftermiddag! :)
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0