Dagens händelser...

Nu ska jag ner och hämta mamma för vi ska in och ha tjejdag på stan, hon ska på galamiddag nu i slutet av augusti så vi ska hitta någon fin långklänning till henne och så ska jag försöka hitta en baddräkt och ett par skor.
Hatar baddräkt men hellre det än plåster på magen när vi är i Grekland, får ju inte sola ärren eftersom det gör dem mörkare och fulare och mer synliga  - så nä, då köper jag hellre en baddräkt, fanns en ganska snygg på H&M, ska checka detta! :)

Sen i eftermiddag ska vi på restaurang med släkten för att fira att min farmor fyller.
Ska gå till en mysig restaurang som har dögo mat! =)

Ja nu måste jag springa, updaterar senare om det blivit någon shopping :)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0