Försäkringsbolag! Haha...

De är omöjliga!
Skadade knät -99 och opererades för det, har sedan dess varit svag (trots rehab och träning) och har kvarstående besvär i form av isningar när det blir kallt, svårt att t.ex. sitta på huk osv
Så jag skickade in alla papper, journaler, intyg, bilder och ett brev från en läkare där hon intygar att jag har problem och vatten i knät (vilket tydligen är vanligt efter en operation) och det kommer aldrig bli bättre än så här.
Fick lite, lite pengar för ärren - tack!

Men... idag fick jag hem ett brev där det står att jag inte kommer få ersättning för skadan för att försäkringsbolaget i samråd med medicinsk rådgivning inte anser att problemen har med skadan att göra.
Va? Vad har det med att göra då?

Hopplöst, förbannd är jag... skiter egentligen i pengarna, det är bara en principsak.
Man betalar några tusen per år, använder aldrig försäkringen och när det väl gäller, när man behöver den, nä då får man nada... vad mer kunde jag gjort för att övertyga dem? Har ju skickat in alla papper och lite till, tom markerat speciella delar och skrivit förklarande text. T.ex. läkarens namn som opererade mig osv.
Ska överklaga i alla fall. Min handledare var på semester tills nästa vecka, ska ringa henne då!

Tack för avskrivningen! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0