Helgen

Svinkass uppdatering jag vet, sorry...

I fredags var vi hemma hos mamma och pappa och grillade, tog det lugnt och lite så.

Sen i lördags var jag och mamma inne i stan och checkade galaklänning åt henne, hittade lite och en affär som var sommarstängd och öppnade denna vecka, så hon ska dit i veckan och kolla - får se vart det slutar.
Sen på lördagskvällen var vi ute och åt med farmor och så, mysigt like hell, jag och min älskade kusin drog igång hela grejen med att alla ska ut tillsammans för att fira henne och det är en grej jag inte ångrar en sekund =D
Efter det var vi hemma hos min gosetjej och snacka skit på balkongen och kolla youtube-klipp.

Igår var jag hos tjejen som ska gifta sig och hjälpte henne vika lådor med choklad i och göra rispåsar, jäklar sikket terapiarbete :p Efter 136 knutna rosetter så är jag ganska trött på dem, vill knappt höra ordet en gång till :)
Efter allt knytande var det dags för tårta hos farmor och efter det en lugn kväll hemma hos mamma och pappa.
Ja jag är där skitofta nu, men valpen är ju bara sååå söt =D

Idag ska jag hjälpa mamma med en sak och sen ska jag in och träffa en tjejkompis för en fika, va alltför länge sen, så det ska bli jätte roligt! Sen får vi se vad som händer ikväll :)
Men nu ska jag väcka min sjusovande halvsjuke pojkvän och hoppas på att han mår bättre idag.
Stackarn börjar bli sjuk nu när vi fått semester :(
För just det, idag är min första riktiga semesterdag! =D Svinagött! =D
Nepp, väckning va det ja...
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0