Känslorna som måste ut!

Lördag, snart söndag... precis kollat på film med älsklingen.
Såg p.s. I love you, så otroligt bra, ska verkligen skriva om den sen men måste ändå bara säga att jag tycker att alla ska se den, ger perspektiv på en del saker och ja, haha... ska inte säga för mkt sen, ni får läsa recensionen! ;)
Men på tal om perspektiv i livet, denna veckan som varit nu har varit extremt omtumlande på många sätt, både när det gäller mig själv och saker runt omkring mig. Jag är för tillfället en tickande bomb när det kommer till min känslomässiga del, känner så mycket just nu så det är obeskrivligt.

Jag vill i alla fall passa på att tacka en helt underbar vän, toppentjejen.
Igår när jag kom hem och tog upp posten från golvet låg där en form av paket/brev till mig, nyfiken jajjamän, öppnade och där var en bok "Urban Legends". Älskar verkligen sånt! =D
Och - ett kort, ett kort som hon gjort (svinduktig som hon är) till mig, bara mig. Så himla gulligt!
Där hon i kortet hälsar att jag ska krya på mig och kan ha boken som hjälp, från henne och hennes man.
Värmde så mycket att jag blev tårögd. Det är verkligen i "svåra" situationer man märker vilka som är ens vänner. Och hon är verkligen en av de få, verkliga vännerna! Love you!

Det finns många jag skulle vilja skriva om just nu men just denna händelsen var extra värd att nämnas! :)
Men ok, måste! :p
Älskar min familj och släkt över allt på jorden, och självklart - my husband to be, Sebastian! ;) *hihi*
Älskar alla vänner som funnits där för mig och som fortfarande gör det.
Love Love Love


Kommentarer
Postat av: T

Finns bara en sak att säga: Tack själv!!! pözz

2008-08-04 @ 10:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0