Nu åker vi... Greece here I come

Om en liten stund hämtar älsklingens föräldrar upp oss för att skjutsa oss till Landvetter, ska bli gott att komma ifrån vardagen, regnet och all stress och bara ha det gott i värmen.
Älskar ju Grekland så resan kan ju inte gå fel :)

Borta i två veckor, ingen aning om det finns internetcafé eller så där nere, men finns det så måste jag ju checka mailen och så och då uppdaterar jag även bloggen såklart, men finns det inte så får ni försöka stå ut tills jag kommer hem...
Lördagen den 30:e är jag tillbaka i värsta fall =)

Självklart kommer jag sakna alla här hemma, framför allt mamma, pappa o syrran. Älskar er mest i världen!!!
Och lille valpen som kommer va mycket större när jag kommer hem :(
Men det går fort, snart sitter man här igen och längtar utomlands, hehe...
Synd att min moster inte fått någon bebis än heller, nyfiken like hell, hon skulle haft 080808, över en vecka sen, men det verkar vara en seg liten jäkel - min gissning; pojke =)

Nepp, nu måste jag rusa.
Ha det bäst allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0