På väg tillbaka...

Ville bara göra er uppmärksamma på att jag fortfarande lever och mår bättre! ;)
För nu börjar jag allt repa mig efter operationen, den riktiga jag börjar kika fram igen.
Känns gott! =)
Fortfarande lite öm och mer slapp än vanligt men det där pratglada och skämtsamma har i alla fall kommit tillbaks, så snart ni... snart! Haha...

Idag har jag bara slappat hos mamma och pappa, blivit ompysslad och sånt gottigt.
Ska få håret plattat av systern min om en stund och sen ska vi på kalas för min kusin som fyller 9.
Får väl se hur mkt man orkar där men det ska i alla fall bli gott att se alla och få gratis mat, hehe...

Nepp, nu ropar syrran...
Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Herr svensson

Skönt att höra att du mår bättre, nu sticker jag till kroatien om 5 timmar men vi hörs när jag är tebax, ha det gött hälsa mannen och pöss o kram

2008-08-01 @ 22:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0