P.s. I love you


Hur underbar är inte denna filmen då?
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ UNDERBAR!!!
Jag tror aldrig, och jag ljuger inte, aldrig att jag gråtit så mycket i en film.
Ja ska jag va ärlig grät jag nog hela tiden nästan, skoj att se film med mig! Hehe...
Nä men den var så himla fin och gripande och man glömmer ofta vilken tur man egentligen har, vilka småsaker man ska uppskatta i livet och vad lite som egentligen behövs för att göra än lycklig - denna filmen är verkligen en sån film som påminner en om just allt det där. Och lite till! ;)
SE DEN!!!

Holly och Gerry är ett ungt par som varit gifta i 9 år och fortfarande älskar varandra innerligt. När så Gerry dör av en sjukdom står Holly ensam kvar utan att veta hur hon någonsin ska kunna gå vidare. Så börjar brev dyka upp till henne, brev som Gerry skrev innan han dog och som är menade ska hjälpa henne att börja leva igen.

Betyg: TTTTT

Till Sebastian!
p.s. I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0