Sista dagen...

Är en otroligt stressig dag på jobbet, men det gör inget, för det är sista dagen innan jag går på semester.
Tre goa veckor, varav två spenderas i Grekland - Ska bli svinagott! =D
Dagen har gått väldigt fort också, är väl för att jag har så mkt att göra, men det känns både bra och dåligt.
Bra för att då tar arbetsdagen slut fortare och dåligt för att det inte känns som jag hinner med allt. Hehe...
Jaja man ska inte klaga när man ska ha semester :)

Ska bli gott att få sova ut på måndag, för tyvärr har jag ingen tid till det i helgen, men på måndag - då jäklar :)

Måste bara tipsa om en film som går på Kanal 5 ikväll, Tristan & Isolde, skitbra film.
Se den!
Såg den på förhandsvisning på bio när den gick, så jäkla bra, ska utan tveckan se den ikväll också.

Nepp nu måste jag fortsätta här.
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0