Ta slut!

Första dagen på jobbet efter operationen och en vecka hemma.
Tydligen är jag väldigt snabb tillbaka när man hör alla andra prata, men det är sån jag är - envis och rastlös! :p
Känner dock att jag är helt slut nu och bara vill hem.
Dels pga ont men också för att det varit så jäkla mkt på jobbet, men det är bara fyra arb.dagar kvar efter idag, sen är det SEMESTER! =D
Så jäkla gött det ska bli om bara ligga hemma och mysa en vecka innan vi åker på båtluff. Mys och skoj - en perfekt blandning! Hehe...

Idag ska jag träffa världens goaste tjej efter jobbet, hennes kille har (på ett halvsvinigt sätt) gjort slut och hon är jätteledsen, så då får man vara den bästa vän man är och ta hand om henne. Så det blir pizza och gos med mammas och pappas nya valp.
Ja just det ja, det har jag inte sagt - mamma och pappa har köpt en ny valp.
Jätte liten och dösöt. Lägger upp en bild eller två ikväll! ;)

Back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0