Älskade syster

Idag är en väldigt speciell dag, för exakt 19 år sedan blev jag stora syster.
Så med andra ord; idag fyller min älskade syster 19 år! =D
GRATTIS GUMMAN!
Okej, den där dagen jag fick veta att jag fått en liten syster blev jag inte alls glad.
Jag ville ju ha en lillebror, men idag är jag glad att hon är den hon är och ingen kille :p
Älskar henne över allt annat på jorden och jag skulle offra allt för henne!
ÄLSKAR DIG!


Så ikväll skall vi hem till mamma o pappa på fika och fira henne lite.
Ska bli mysigt! =)
Hipp hipp hurra hurra hurra hurra...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, jag älskar dig! <3

2008-12-16 @ 13:22:54
URL: http://sheddingskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0