Ångest och resfeber...

Nu ska jag krypa till sängs, jobb imorgon igen - små ångest men det är ju bara två dagar sen semester, men det blir nog två långa dagar. Årsbokslut, aldrig roligt, men men...

Idag har jag utnyttjat sista lediga dagen på soffan, sen var jag och fikade med gänget man hängde med i gymnasiet, verkligen skitskoj =D

Igår fikade jag med världens bästa tjej, blev ett glas vin också :p
Och självklart - massa tjejsnack =D
Sen var det bio med älsklingen och två vänner, såg My Best Friends Girl 
Hahaha... se den! :p
Sen åkte vi hem till vännerna och satt och tjöta till klockan va halv tre, hehe... därav slappdagen på soffan idag :)

Men nepp, bed-time var det ja...
usch hoppas jag kan sova, resfebern är extrem nu :(
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0