En toppenkväll helt enkelt!

Kvällen har bestått av fika och en massa skratt med världens goaste arbetskamrater och min älskling. Åt pepparkakor, drack julmust och te och kaffe och kollade massa youtube-klipp osv.
En mycket bra kväll!
Fick en julklapp också, ett asfräckt vinställ i ek, ser ut som flaskan hänger i luften på nått sätt, svinsvårt att förklara och eftersom min kamera är sönder kunde jag inte ta någon bild, men ska lösa detta ;)
Fräckt som satan var det i vart fall =)
Tack mina gosingar!!!

Efter det gick jag ner till mamma, skulle hämta ett sånt Läsvärdet för man får 20% i alla affärer i ett köpcentra imorgon kväll om man har det, så när vi kom dit var jag ju också tvungen att gosa med lilla kusinen som var där =D
Sen när jag väl kom hem skicka mamma ett sms och fråga om jag ångrat mig ang kortet, hade glömt det där. Haha... bra där! :p 

Sen var det Grey's, vad annars?! Om jag grinade? Haha... ja det är klart! :p
Timman klockan 21-22 på onsdagar måste vara den timmen på hela veckan som får fortast.
Så nu ska jag borsta tandisarna och sen krypa ner i sängen och se nyaste Prison Break innan bedtime.
Nattinatt 

Kommentarer
Postat av: T

Vilka jobbarkompisar var det som var hemma hos dig? :(

2008-12-04 @ 07:56:20
Postat av: Diana

Har du fått upp bokstödet ännu??? Ha ha ha.

Tack för en trevlig kväll!!!

2008-12-04 @ 07:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0