Filmer...

Kvällen igår blev genast mycket bättre med lite kinamat i magen.
Blev en filmkväll hemma, först såg vi Vi hade i alla fall tur med vädret eftersom alla på jobbet slagit i mig att den är kult och jag måste varit den enda som sett den och hur bra den var osv osv. För det första så hatar jag verkligen svenska filmer, vart är humorn? Eller den där handlingen? Ingen glamour, inget hollywood! En svensk film bara är... Och denna film på endast 55 min var inget undantag. Så för er som inte sett den filmen; deppa inte, ni har missat absolut ingenting. Uppföljaren till denna film gick upp på bio igår och jag tror inte att jag ska se den, absolut inte på bio i vart fall.
Efter det såg vi Epic Movie inte jätte bra den heller men den va ändå okej, ganska sjuk, man fick sig små skratt då och då men ja...
 T
 TT½

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0