Fjärde advent


Sista advent, kan ni tänka er att vi om två veckor sitter här och det är 2009?
Herregud... eller ja, jag sitter inte här om två veckor,
då är jag ju i NYC men ändå, hehe...

Jag har haft en kind of bloggfri helg,
inte med vilje men det har varit sååå himla mycket.
Igår gick vi upp tidigt och började med maten och
grejer inför julfirandet med mammas sida.
Superlyckat och jättetrevligt var det i vart fall :)
Men när alla gått vid halv tolv tiden var jag svinigt trött och
jag som brukar vakna tidigt varje dag blev väckt halv tolv idag,
haha ja ibland behöver man sig en rejäl nattsömn.

Vi skulle gått på Liseberg idag men det regnar och då är det inte speciellt mysigt,
men kvällen är ung så vi får väl se, men jag tror faktiskt inte vi kommer iväg.
Får nog bli päron med after eight i ugnen istället och någon bra film =)
 Hur gött är inte det? =D

Hoppas ni alla haft en bra helg i vart fall!?
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0