Förbannad på de man arbetar med...

Just nu så skiter jag i hur många på mitt jobb som läser min blogg, ju fler desto bättre, för detta inlägg riktar sig endast till er på jobbet - om ni är sjuka;
STANNA HEMMA FÖR F-N!!!

Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå att man en vecka innan jul går förkyld till jobbet och jobbar, vad är det för fel? Stanna hemma! Bli friska! Och låt andra vara friska!
Det finns en anledning att en efter en blir förkylda på detta jäkla stället...

Igår fick jag så jäkla ont i axlarna på jobbet och sen på kvällen satte det sig i huvudet så ögonen bara rann och det är nästan så man bara vill försvinna. Men efter tabletter och lite massage så gick jag och lade mig och det känns lite bättre idag men fortfarande svinont, så det är tur att jag ska till naprapaten senare.

Men... så när jag vaknade idag så frös jag som en galning och var allmänt hängig och jag hoppas fasiken inte att jag börjar bli förkyld jag också för ja, jag skulle bli svinförbannad.
Framför allt med tanke på att vi ska fira jul på lördag och det är hemma hos mig, massa att förbereda och att vi om två veckor åker till NY - en resa jag väntat flera månader på *grrrrrrr*
Ja nu har jag skrivit av mig lite.

Så jobbkamrater - Skäms på er, dålig stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0