Helgen som var...

Ja min helg blev inte riktigt som planerat men den va toppen ändå.
I fredags slappa vi i soffan, köpte hem lite gött och kollade på idol.
Sen i lördags hjälpte vi en kompis köpa en tv till sin pappa och sen spelade killarna lite Guitarr Hero, efter det blev det kinamat och två filmer.
Igår tog vi oss en sväng till stan, köpte julklapp till pappsen min och tog oss en Chai Latte *mumma* det är ett måste när man är på stan =D efter det åkte vi hem till min farmor på middag och sen på kvällen drack jag glögg , åt pepparkakor och kollade på Välkommen till familjen.
En lugn men bra helg =)

Ja så av bilderna jag la upp i fredags var det en liten del som stämde :p

Blev i vart fall filmkväll, julklappar, glögg och pepparkakor. Inte dåligt det! =)

Idag ska jag träna efter jobbet, sen ska jag med mamma på någon partylight-träff, kan väl vara trevligt, gratis glögg och lussekatter är det iaf :p
Nu jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0