I ♥ SHOPPING

Ojojoj det blev en heeel del shoppat igår, haha...
Sa till älskling att vi skulle handla kläder åt honom och han följde glatt med, men av någon anledning fick han bara ett par jeans medan jag fick massor med kläder :p
Det blev en en klänning, en kofta, en t-shirt, lite underkläder, benvärmare, halsduk, strumpbyxor och en kofta/klänning.
Finfint =)
Sen fick vi även köpt julklapp till syrrans kille så nu är det bara mamma och pappa kvar men jag har ett humm så det kommer förhoppningsvis gå smidigt :)

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, försöka julmysa och glo på film, kanske bio och en sväng på jul på Liseberg. Ja vi får se...
Vad ska ni gosingar göra i helgen?

Nu ska jag i vart fall fortsätta jobba, snart helg! =D
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0