I'm a sick person

Kom hem från jobbet, la mig på soffan, halvslumrade.
Pratade med svärmor i telefon.
Åt lite, fick döont i magen, somnade om och vaknade 4 timmar senare, hmm...
Så man kan säga att jag praktiskt taget sovit hela eftermiddagen/kvällen.
Har inte hunnit något annat :(

Pratade med mosters kille också som även han ligger sjuk, och min sjukdom började dagen efter vi varit där, hmm... hehe... tydligen var morfar och hans kvinna på besök efter oss och även de ligger med samma symtom :(
Det skylldes i vart fall på lille bebin, hehe...
Jaja nu är det som det är och det kan bara bli bättre *positivt tänkande* =)

Lite roligt är det dock att jag gjort allt för att undvika allt vad förkylningar heter på jobbet så går jag och blir magkass bara några dagar innan avresa, hahaha...

Nu ska jag försöka slänga ner lite kläder i väskan och sen är det bed-time.
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0