Jag älskar att ge...

När det kommer till det här med paket så verkligen älskar jag det,
allt från att handla, slå in och framför allt ge.
Ja jag älskar att ge bort saker och det ska vara saker ingen önskar sig men jag vet att de vill ha,
paket som de öppnar och blir överlyckliga över.

Jag köper gärna paket under hela året och ger bort bara för att
få se människor bli glada.
Är jag en generös person eller är de flesta såhär?

Förra året gav jag mina föräldrar biljetter till Lena & Orup,
en julklapp de verkligen tyckte om och ja ok,
först blev de lite sura över att jag köpt så dyrt, men vem bryr sig!?
Inte prislappen som spelar någon roll...

För två år sedan fick älsklingen min en skitsnygg klocka och han blev lika glad han,
för han hade pratat om att köpa ny men så blev det aldrig av och *pang*
där låg en klocka i paketet. Ingen vanlig silver eller guld utan en svart, jättehäftig.


Och i år har jag även ett sånt roligt paket till en viss person,
kan dock inte skriva mer men ni får veta på julafton =D
Längtar!!!
En kompis sa ett bra talessätt:
Paket är som ett slag - Det är roligare att ge än att få!
Kanske lite hemskt, men sant...
   Så här såg klockan ut, fräck va!?  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0