Jag vill verkligen inte...

Sitter i soffan och önskar att jag kunde vara ledig idag, vill bara krypa under täcket igen och somna om. Hatar verkligen supertidiga morgonar. Men om 40 min börjar jag jobba så plikten kallar.

Men visst är det supermysigt, som nu, när jag sitter ihopkrupen med en filt, ett glas nypressad juice och två tända värmeljus. Det är mörkt ute och helt tyst.

Jo men jag känner verkligen för att gå ut i kylan och köra ner till ett arbete där det åker lastbilar hela tiden, folk pratar i munnen på varandra och lysrör till lampor, hehe... Positiva klubben!? :p

I vart fall - det är fredag och det är ju en positiv grej! Sen att helgen är så fullbokad att det är måndag igen innan man vet ordet av det, det är en annan sak :) Oops... där var klubben igen! :p
Nä bäst jag går in och gör mig klar för avfärd.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0