Kan man välja bort magen?

Nu var snart denna dagen slut, tack gode gud...

Om jag just nu fick välja bort en kroppsdel skulle jag utan tvekan välja bort min mage, inte pga missnöje, absolut inte. Men den gör så jävulskt ont ='(
Inte ens mensvärk gör för fan så här ont! *snyfft*
Jag hoppas verkligen att det bara är resfeber och inget annat, men nu börjar jag undra... nej, inte graviditet eller nått sånt men magsjuka eller något annat dumt nu när vi ska iväg.

Efter jobbet ska hem och börja packa, ta en dusch, göra te och krypa upp i soffan - i myskläder  - och forsätta planeringen av tiden i New York.
Kommer inget bra på tv ikväll så denna plan passar mig utmärkt :)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0