Massa kalas...

Efter jobbet idag är det först födelsedagsfika för min kusin som fyller år imorgon.
Ska bli trevligt :)

Efter det är det kalas för min syster (som fyller på måndag) och min andra kusin som fyller idag.
Då blir det tydligen pastasallad och cheesecake *mumma*

Så det är en massa kalas idag, men det är bara trevligt det :)
Älskar att  ge bort saker, min systeryster får däremot vänta till måndag med sin present från mig, hihi...
Den är himla rolig i vart fall!
Nettan, du är inte nyfiken nu va? ;)
Lägger in en bild för er andra på tisdag :)

Nu är det dags för födelsedagsbarn #1 =)

Grattis till er allihop i vart fall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är absolut inte nyfiken! Det är jag aldrig..

2008-12-11 @ 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0