Mitt i allt...

Onsdag, mitt i arbetsveckan...
Denna arbetsdag består av jobb (ovanligt) hehe... och ett möte som kan komma att bli antingen en besvikelse eller väldigt spännande, det återstår att se. Hålles vid lunch i vart fall.


Så mycket inbrott i bilar och så hela tiden hos oss och i natt hade jag tydligen glömt låsa min bil, men tror ni att de hade varit inne i den!? Nä, inte vad jag märkt iaf :p
Men det är så typiskt när man väl glömmer så är de inte där men när man inte glömmer, då stjäl de som fasen, krossar rutor och håller på...


I eftermiddag ska två arbetskamrater med hem efter jobbet på en fika och lite "skvaller" haha... nädå, men det ska bli trevligt, lite kaffe/te, julmust och pepparkakor. Blir så annorlunda när man inte sitter på jobbet :)

Nä nu ska jag jobba vidare.
Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0