Sista julklappen...

Dagen går oerhört långsamt och jag är helt slut...
Massor på jobbet och tankarna snurrar som en galning ang den där sista julklappen - julklappen till hjärtat mitt.
Alla andra år har jag haft en aning, någon form av idé för vad jag ska köpa, men i år är det totalstilla :(

Älskar ju att ge saker folk inte visste att de ville ha förens de fick det :p
Förrförra året fick han en supersnygg klocka av mig, året därinnan en rakapparat och förra året var en tjejkompis i Tyskland och köpte med sig Fanta Lemon hem till mig - det är hans favvodricka och den säljs inte alls i Sverige. Förvånade miner? Jajjamän! =D
Förra året var det mamma och pappa som fick biljetter till Lena & Orup och i år är det syrrans tur, jag tror hon kommer bli superglad, eller hoppas i alla fall. Inget hon någonsin trodde hon skulle få =) Men det återstår att se i övermorgon...

Jaja... jag har några mer timmar att fundera på denna julklappen innan jag slutar, lite idéer finns ju, sk "nödfallsidéer" Haha... 


Kommentarer
Postat av: Carin

Hej vännen! Känner igen dilemat jag och Johan har bestämt att köpa ny säng som våra bådas julklappar till den andra ; ) Iår behövde jag inte tänka till så väst mycket. Årets julklapp är ju en upplevelse vad tror du om fallskärmshopp jag kan fixa lite biligare via min chef = P



Lycka till med presenten och God Jul och Gott Nytt År på dig och hälsa så gott till Sebbe också.



Kramar från Carin

2008-12-22 @ 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0