Spännande överraskning! =D

Idag har jag varit en dålig bloggerska, ett inlägg och arbetsdagen är snart slut.
Jag får väl skylla på just det - jag har ett jobb att sköta också :)
Idag har det varit jätte mycket och kommer vara så även imorgon, men det är gott för då går dagarna mycket fortare.

Idag efter jobbet ska jag in till stan, ska möta upp min syster som ska tatuera sig idag. Hon fick ett presentkort av mig och hjärtat på detta i maj när hon tog studenten och nu är den stora dagen kommen, spännande! =D
Vad det blir vet jag inte än, hon vill hålla det hemligt, men råkade av misstag av hennes kille få veta att den ska sitta på foten. Ja det ska bli skoj... älskar överraskningar! Hehe...
Ska försöka få köpt en julklapp också till en tjejkompis, problemet är bara att jag inte har en aning om vad jag ska köpa :/ Ja vi får väl se...

Efter detta får vi se vad som händer.
Den som lever får se :)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0